U sensu cumunu di a valvula di cuntrollu di u nivellu di l'acqua

Principiu di travagliu divalvula di cuntrollu di livellu di l'acqua:

A valvula di cuntrollu di u nivellu d'acqua automatica funziona.Quandu u nivellu di l'acqua in a torre d'acqua o in a piscina scende, u float in a cavità di a valvula s'affaccia, guidandu a leva per apre u foru pilotu di a valvula di cuntrollu, è a superficia di sigillatura di a valvola di cuntrollu hè aperta da a pressione d'acqua in u pipeline. , è l'acqua hè eliminata da a valvula.A valvula di cuntrollu scorri fora;Quandu u nivellu di l'acqua s'arrizza à a linea di cuntrollu, u float s'alza, toccu a palanca, chjude u pirtusu pilotu, a cavità di a valvula cumencia à riempia d'acqua, a superficia di sigillatura di a valvula di cuntrollu hè chjusa, è a valvula di cuntrollu di u nivellu d'acqua si ferma immediatamente. supply d'acqua.Adupratu per u cuntrollu automaticu di u liquidu di i cisterna d'acqua, torri di almacenamentu d'acqua, piscine, torri di rinfrescante di l'aria condizionata, macchine per a vapore di risu, armadi per a vapore di risu, cisterna d'acqua bollente, caldaie d'acqua, ecc. valvola per caldaie atmosferiche.

Precauzioni è mantenimentu di a valvula di cuntrollu di livellu di l'acqua:

1. Stu pruduttu di valvola di cuntrollu di u nivellu di l'acqua deve esse stallatu horizontalmente è verticalmente.

2. Stu pruduttu hè una valve di cuntrollu di livellu liquidu.Quandu hè stallatu, u float hè verticalmente downward.Prima riparate u tubu di ingressu di l'acqua nantu à una superficia horizontale, è dopu cunnette a valvula à u tubu di ingressu d'acqua secondu e so specificazioni.U tubu di entrata di l'acqua principale deve esse cumpatibile cù u diametru nominale di sta valvula.Quandu s'utilice, a valvula di stop davanti à sta valvula deve esse aperta cumplettamente.Se duie valvule sò stallate in a listessa piscina, si deve esse guardatu à u listessu livellu.Prima di stallà è aduprà sta valvula, assicuratevi di lavà l'impurità in u pipeline.

3. A valvula hà assai impurità quandu a qualità di l'acqua hè povira è pulita.Hè bisognu di mantenimentu propiu.Se l'utilizatore trova chì l'acqua ùn pò esse aperta o chjusa automaticamente quandu u tempu di riempimentu di l'acqua hè prolongatu, sguassate a valvula di cuntrollu da u tubu di ingressu di l'acqua è disassemble è lavate.

4. A linea d'arrestu di l'acqua di a valvula di cuntrollu di u nivellu d'acqua automatica hè di circa 1 cm da u so fondu.A grande pressione di l'acqua ferma a linea di livellu d'acqua hè 3-4 cm in sopra da u so fondu.

ZHEJIANG WEIER TECHNOLOGY CO., LTD.vi servirà di tuttu u core.


Tempu di post: 22-dic-2021