Cumu utilizà a valvula di riscaldamentu solare

I riscaldatori d'acqua solari sò assai cumuni in a nostra vita, è avà ogni casa hà stallatu riscaldatori d'acqua solari.L'impattu di i riscaldatori d'acqua solare nantu à a nostra vita hè ancu assai grande.Ùn solu pudemu piglià un bagnu caldu.È pudete aduprà rapidamente acqua calda in l'invernu friddu.Ma parechji amichi scontranu un prublema quandu utilizanu riscaldatori d'acqua solari, vale à dì, cumu utilizà a valvula di regulazione di u riscaldatore d'acqua solare.

I prublemi cumuni divalvola di riscaldamentu solare

1. U solenoid valve hè bluccatu.

2. Se ùn ci hè micca una valvula solenoide, a valvula di l'acqua hè bluccata.

3. Prublemu di pressione di l'acqua.

4. Ci hè una fuga in l'unità principale, è scorri da u latu.

5. U sensoru hè rottu, è ci hè un prublema cù l'approvvigionamentu d'acqua automaticu.

Metudu d'ispezione:

1. Observe u metru di l'acqua tutale di l'acqua di l'acqua di u rubinettu quandu andate à l'acqua per vede s'ellu si gira veloce o lentu, è s'ellu si gira continuamente.

2. Fogli l'acqua da l'energia solare à u latu di l'acqua calda per vede s'ellu ci hè acqua.A pruduzzioni di l'acqua indica chì a valvula solenoide hè bona, altrimente a valvula solenoide hè rottu.Se a vitezza di l'acqua hè sfarente da l'acqua di l'acqua, a valvula solenoide hè bluccata.

Cumu adupràvalvola di riscaldamentu solare

1. Quandu aduprate a valvula di cuntrollu stepless, prima tenete a bocca di a doccia in manu, è corre versu u bacinu, a bagnera o u drenu di u pianu (micca à u corpu umanu), prima volta u manicu di a valvola di cuntrollu stepless à a fine di l'acqua calda. è alzallu, è duscia L'acqua scorri da u sprinkler.Quandu si senti chì l'acqua calda scorri fora di a duscia, gira u manicu à l'estremità di l'acqua fridda finu à chì a temperatura desiderata di l'acqua hè aghjustata.Dopu à piglià un bagnu, girate a valvula di regulazione stepless à l'estremità di l'acqua fredda è appughjà u manicu.Can.

2. Per i riscaldatori d'acqua solari equipati di un sistema di cuntrollu di u riscaldamentu elettricu, e cundizioni di partenza di u riscaldatore elettricu deve esse stabilitu.S'ellu cumpleta e cundizioni, cumminciarà, è vice versa.Quandu u clima hè cattivu è a temperatura di l'acqua ùn pò micca risponde à i bisogni di u bagnu, principià u sistema di calore assistitu.Prima di inizià u sistema ausiliariu caldu, prima pruvate se a funzione di u plug di prutezzione di fuga hè normale: inserite u plug di prutezzione di fuga in u socket di u mudellu currispundente, cliccate nantu à u buttone "reset", l'indicatore luminoso hè accesa, cliccate u buttone "test". , u buttone di reset salta, chì indica A luce hè spenta, chì indica chì u plug di prutezzione di fuga funziona nurmalmente.Dopu chì a prova hè normale, appughjà u buttone di reset, l'indicatore luminosu diventa rossu, indicando chì u riscaldamentu principia.Quandu a temperatura righjunghji a temperatura stabilita, l'indicatore luminoso di u tappu di prutezzione di fuga diventa verde è mantene una temperatura constante.

3, apertu, regulazione di flussu.Accende i dui interruttori di fine-tuning prima, è alzate u portu VI di manicu per scaricate l'acqua in u intervallu di regulazione di a temperatura di l'acqua utilizata.A pruduzzione di l'acqua cambia cù l'angolo di elevazione di u manicu.Aduprate acqua fridda, acqua calda, è aghjustate a temperatura.Sollevate u manicu, u portu VI scorrirà, è a temperatura di l'acqua pò esse regulata da a rotazione di u manicu à manca è à diritta.U manicu hè realizatu.Quandu u manicu hè vultatu à a pusizione estrema à u latu drittu, equilibrarà cumplettamente u flussu è a pressione di l'acqua fredda è calda per l'acqua calda.Quandu in usu, se u flussu di una estremità di l'acqua fredda è calda hè troppu grande, è ùn hè micca faciule per cuntrullà a temperatura di l'acqua affimendu solu à u manicu, pudete aghjustà l'interruttori fine-tuning à i dui estremità di l'acqua fredda è calda (finisce u flussu à un valore più chjucu se u flussu hè troppu grande;) per fà u flussu di l'acqua fredda è calda bè, per equilibrà u flussu è a pressione di l'acqua calda è fridda, è facilmente ottene u temperatura ideale di l'acqua.chjusu.Quandu u manicu hè pressatu à a pusizioni più bassu, chjude.


Tempu di Postu: Dec-13-2021