Metudu di stallazione di a valvola di galleggiante di riscaldatore d'acqua solare

Metudu di stallazione divalvola di riscaldamentu solare

1. Pigliate una rùbbrica di tubu di plastica o corda di plastica, è appiccà un ughjettu pisanti à l'estremità più bassa.A durata di u materiale hè un pocu più grande chì a prufundità di l'acqua per esse cuntrullata.Hè utilizatu per cuntrullà automaticamente l'approvvigionamentu d'acqua di un solu cisterna d'acqua.Quandu l'acqua hè più bassu di u limitu più bassu, furnisce automaticamente l'acqua, è ferma automaticamente quandu l'acqua hè piena.

2. Sicondu u schema di cablaggio: supply power, relay, bottom line, water level 1, water level 2, water level 3, water level 4, and water level 5 in sequenza.U buttone di l'approvvigionamentu di l'acqua pò esse cuntrullatu manualmente, è l'azzione temporale di rifornimentu d'acqua pò esse cuntrullata manualmente, chì hè cunvenutu per debugging è aghjustamentu.

3. Quandu ripara a sonda di u sensoru, mantene una distanza di circa 1cm trà a testa di u sensoru è u tubu di plastica per evità marchi d'acqua nantu à a superficia di u tubu di plastica, chì affettanu a deteczione precisa di u signale è causanu malfunction.Hè aduprata per a funzione di prutezzione di a mancanza d'acqua per prevene l'assenza di fornitura d'acqua.Causa danni à a pompa d'acqua in rallentamentu.A funzione di prutezzione anti-secca impedisce à u cisterna d'acqua di brusgià per mancanza d'acqua è prutegge efficacemente l'equipaggiu di riscaldamentu cum'è i riscaldatori elettrici.

Spergu chì vi aiuta


Tempu di Postu: 06-Jan-2022